Ongekend Talent...
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Zen's 605 heeft een Franse hond gekregen!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
arie307xsi
405 Stalker


Arie
Registratie: 1-9-2005
Berichten: 4904
Woonplaats: abcoude
Leeftijd: 65

BerichtGeplaatst: Za 29 Mrt, 2008 20:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
MOS groen bedoel je toch! Razz whistling


Je voelt je lekkerder in een 206RC,maar beter in een 307!
Als jullie me onderweg missen,dan ben ik er al!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
ZEN
405 Gek


ex-clublid
Registratie: 9-5-2007
Berichten: 1265
Woonplaats: Het Hooi
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Za 29 Mrt, 2008 20:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
MORMEL-groen... Rolling Eyes


veel plezier verder... lukt best wel zonder mij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 30 Mrt, 2008 11:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
arie206rc schreef:
MOS groen bedoel je toch! Razz whistling


Liever MOS groen, dan SMURF blauw Razz Razz

Mooie wagen ZEN, complimentos Smile



"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Ma 31 Mrt, 2008 11:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooie auto hoor Smile

Veel fijne km's gewenst Wink



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
ZEN
405 Gek


ex-clublid
Registratie: 9-5-2007
Berichten: 1265
Woonplaats: Het Hooi
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Ma 31 Mrt, 2008 21:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Merci beaucoup!

Met deze auto ook vanavond weer een zomaar ritje gemaakt. Wat rijdt dat geweldig! Smile



veel plezier verder... lukt best wel zonder mij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ZEN
405 Gek


ex-clublid
Registratie: 9-5-2007
Berichten: 1265
Woonplaats: Het Hooi
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Ma 07 Apr, 2008 14:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Inmiddels al 2x met de LimouZen naar mijn werk geweest. Het afgelopen weekend heeft hij niet veel gereden. Wel ben ik gisteren met de FoFo naar Markelo geweest (ja, ieder weekend schijn ik nu naar de omgeving van Deventer te gaan!) om een hond te halen. Hier het verhaal:

Dit is onze Briard, of Chien de Berger de Brie / Chien de Brie / Chien d’Aubry: http://smg.photobucket.com/alb.....oupe/Baco/

Juist, de deskundigen zijn het niet eens over de juiste oorspronkelijke naam. Wel dat de eerste beschrijvingen al uit de 14e eeuw dateren.
Blond moet je officieel fauve noemen, volgens de boekjes.
Het is een rashond, met stamboom. En een verwaarloosde vacht…
Hoe komt het?

Wel, we waren al snel de stilte zat, een wandeling om zomaar deden we niet. De conditie holde achteruit. Maar de leegte die Daisy achterliet!!!
Al een paar weken waren we aan het zoeken, maar niet naar een pup. Liever een hond die al zindelijk is, iets tussen ½ en 1½ jaar. Maar wel kritische wensen t.a.v. ras: Bouvier of Briard. Een hond die in alle opzichten anders zou zijn dan de twee supercollies! Een onzuivere Briard hebben we ooit al eens gehad, vandaar onze bekendheid met dit trotse ras.

Tja, toen zag ik een advertentie van deze grote knul, weliswaar ietsje ouder (geb. 18-08-05), zelfs zonder foto en prijs “n.o.t.k.”. Toch zaterdag gebeld. Afspraak voor zonder 13.00 uur in Markelo, ca. 110 km van huis.

Meisje (schat haar tussen 22 en 25). Verbroken relatie, woont bij haar moeder in een boerderij maar beiden gaan verhuizen. Moeder gaat in een rijtjeshuis wonen, heeft al drie honden en deze reus past daar niet meer bij. Meisje zelf werkt ganse dag, geeft ’s avonds les en ook vaak in het weekend. Kortom, de hond is de hele dag en avond alleen.

Baco (ja, van Bacardi Cola, een “leuk” idee van haar ex), zijn echte naam is Asterix du Lion d’Orange (hoe toepasselijk voor een Nederlandse Peugeotrijder), is een ongelooflijk enthousiaste, speelse, vrolijke en aanhankelijke hond. Een reuzenknuffelbeest.

Tjonge, het wandelen. In de tijd dat ik met Daisy een halve kilometer liep, heb ik met Baco al het viervoudige afgelegd. Deze hond is super voor mijn conditie!

Lia (Mme Zen) zal dat ook gaan merken. Ze ziet er enorm naar uit, is dol met de hond, vice versa.

Verdriet om Daisy. We zaten met die mensen te praten en op een gegeven moment met zijn allen met natte ogen. Maar verdriet slaat om naar warme herinneringen. We weten allemaal dat als je hondenmensen bent, er altijd plaats is in je hart voor een andere hond zonder dat de vorige ooit vergeten raken. Ik kan me zo nog de leuke dingen herinneren van de honden uit mijn jeugd. Ja, dat is heeeel lang geleden… Wink

Daarom was ik even wat minder aanwezig! Smile WOEF!!!



veel plezier verder... lukt best wel zonder mij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Ma 07 Apr, 2008 15:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wauw, mooi beest Razz


:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
katuut
405 Verslaafd


ruud
Registratie: 21-5-2007
Berichten: 994
Woonplaats: Hoogeveen
Leeftijd: 38

BerichtGeplaatst: Ma 07 Apr, 2008 19:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
heeele mooie honden hebben wel leiding nodig herriner ik me uit mijn dierenbescherming tijd.... correct me if Im wrong

maar ik vind ze erg mooi! zeker de kleurstelling!



90 trappelende paardjes

auto 1: xsara HDI VTR
auto 2: PUG 205

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Ma 07 Apr, 2008 20:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Jaaa, dat zijn supermooie beestjes Cool


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
ZEN
405 Gek


ex-clublid
Registratie: 9-5-2007
Berichten: 1265
Woonplaats: Het Hooi
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Di 08 Apr, 2008 8:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Deze stoere Galliër gaat er eventjes voor zorgen dat ik een super conditie ga krijgen. Die steltloper wil verder en sneller lopen dan onze vroegere collie teefjes. Zeker op het eind was dat meer slenteren. Nu is het in marstempo! Cool


veel plezier verder... lukt best wel zonder mij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
katuut
405 Verslaafd


ruud
Registratie: 21-5-2007
Berichten: 994
Woonplaats: Hoogeveen
Leeftijd: 38

BerichtGeplaatst: Wo 09 Apr, 2008 9:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
whahah daar verbaas ik me ook altijd over met onze hond. ga ik er op de mountainbike 15 km mee fietsen.... om haar moe te krijgen, de dag er op denkt ze dat dat wel weer kan Very Happy (kruising border collie x groenendaeler)


90 trappelende paardjes

auto 1: xsara HDI VTR
auto 2: PUG 205

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
ZEN
405 Gek


ex-clublid
Registratie: 9-5-2007
Berichten: 1265
Woonplaats: Het Hooi
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 09 Apr, 2008 9:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gisteren heb ik maar even wat gooi-speelgoed gekocht. Kan ie lekker rennen.
Maar ja, uurtje moe en daarna: gaan we weer naar buiten?

Zo enthousiast! Very Happy



veel plezier verder... lukt best wel zonder mij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Leeuwinnetje
Drive-hard fan


F
Registratie: 7-8-2007
Berichten: 11744

Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Wo 09 Apr, 2008 13:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gave hond is't Elmer!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 09 Apr, 2008 15:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Van harte met de gezinsuitbreideing Elmer. Ja, een leven zonder doggies is niks, ik weet het. Prachtige hond bij een paar liefdevolle baasjes, zo is het cirkeltje weer rond w00t

Naar boven
ZEN
405 Gek


ex-clublid
Registratie: 9-5-2007
Berichten: 1265
Woonplaats: Het Hooi
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 10 Apr, 2008 15:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dankjewel allebei!

Het is genieten en ik merk nu al dat ik fitter word!!! Very Happy



veel plezier verder... lukt best wel zonder mij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende
Pagina 19 van 20
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls