405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Breaky at EH te Oude Tonge.
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Di 29 Mei, 2007 20:16    Onderwerp: Breaky at EH te Oude Tonge. Reageer met quote
Vandaag naar Edgar geweest voor de break. Probleem: Ik dacht de stuurkogels, het rechtuit spoor begon steeds waardelozer te worden. Na stuurkogels vervangen moet de auto uitgelijnt worden en die afspraak had ik voor morgen (woensdag) staan bij Euromaster. Niet om Edgar te pesten maar garantiewerk omdat de auto daar een half jaar geleden is uitgelijnt, maar verkeert. Edgar kon dus nog snel de stuurkogels vervangen zodat ik niet aan 2 x uitlijnen zou vast zitten dus dinsdag (vandaag) met gehaaste spoed naar Edgar waar ik om 12.30 arriveerde. Auto ging meteen de brug op, voor de eerste keer bij EH w00t Hoorde ik m zachtje's spinnen of?? Razz

Click to view full-size and click again for resized image

Na enig onderzoek bleek er dus niets met de stuurkogels aan de hand te zijn maar had wel bijna een cm speling in me rechter wiel. Dat had ik dus goed gehoord dat het rechts zat. Bleek het de draagarmrubber te zijn. Confused

Click to view full-size and click again for resized image

Op de operatietafel die break en gelukkig had 405dokter Edgar de rubber op voorraad. Kwam nog aardig wat geweld bij kijken voor de oude rubber eruit was. Zo snel Edgar z'n hamer pakte deed Breaky ff wijselijk een stapje achteruit Laughing Uiteindelijk allemaal goed gekomen. w00t

Click to view full-size and click again for resized image

Zelfs op de brug issie mooi wub Me tussendoor mooi vermaakt met Co en Edgar. Ed was als een kind zo blij dat hij aan de mooiste Break van de club mocht werken Cool en de Break was blij met een behandeling van de expert. Al met al een gezellige dag en man.........wat rijd de auto weer lekker strak w00t De heenreis was een ramp, de terugreis een genot Smile Bedankt Edgar voor de goede zorgen, de heerlijke koffie en alles meevallende rekening. Co, bedankt voor je heerlijke zeeuwse bolus en je gezelschap. icon_dribble


Naar boven
Viperations
405 Maniak


Joris
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1752
Woonplaats: Woerden
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 29 Mei, 2007 20:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hij ziet er inderdaad mooi uit! Bijna alle pugs hier hebben op die brug gestaan haha w00t

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Di 29 Mei, 2007 20:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Graag gedaan Break, ennuh, dat afspraakje wat we gemaakt hebben?(Edgar, jij en ik) staat natuurlijk genoteerd hé?whistling
Jij was al bang, dat ik ervoor weg liep, maar zoals ik al vertelde, ik heb beide handen nodig, dus de camera, leggen we ff weg. devil
Het was idd een gezellige dag, en mijn 405je heeft ook de nodige aandacht gekregen van onze GROTE man.
Morgen nog ff afmelden, en ik kan weer een jaartje vooruit met de 405. w00t


Naar boven
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Di 29 Mei, 2007 20:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Mmmm, zal me ff gaan harsen Co Laughing Laughing Laughing

Naar boven
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Di 29 Mei, 2007 20:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote
OK,het PBtje krijg je automatisch van Edgar. whistling
Ik kan overigens iedereen de originele versnellingsbak olie aanbevelen. Rolling Eyes
Na het verversen, al bleek er een totaal verkeerde gebruikt te zijn, wist ik even niet wat ik mee maakte, op de weg terug naar huis. w00t
Jongens toch, wat schakeld het weer fantastisch, en soepel. whistling
Edgar vertelde me, dat ik dus al zolang met een compleet verkeerde olie rondreed, en dat was te merken ook. perfect


Naar boven
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 7:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Mm, dat zal ik ff in m'n lijstje zetten Co Wink

Naar boven
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 7:51    Onderwerp: Re: Breaky at EH te Oude Tonge. Reageer met quote Add User to Ignore List
Break-Rider schreef:
Co, bedankt voor je heerlijke zeeuwse bolus icon_dribble


Laughing Laughing Laughing



Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 12:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Waarom denk ik bij Bolus aan een geslachtsdeel? Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 16:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Ik meer aan een hoop in de wc pot whistling

Naar boven
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 17:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Ach ja Break, zelfs met een beetje suiker
proef je er niets van. Wink
Het was gewoon een leuke gezellige dag,
en omdat het hier op het forum, nogal eens over poep gaat,
had ik maar besloten een echte bolus te leggen. whistling


Naar boven
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 17:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Zo mag je ze vaker neerleggen Co, ook op de kap van de Break Razz

Naar boven
Stephan
405 Maniak


Stephan
Registratie: 27-1-2007
Berichten: 1619
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 17:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Moet hij nu dan ook nog uitgelijnt te worden of is dat nu ook opgelost ?


Peugeot 405 SRDT Break. Grijs kenteken.
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 17:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Mijne Stephan? Ja, helaas nog steeds.

Naar boven
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 17:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Op de meeting bij Edgar, zorg ik voor een mooie verse bolus, op JOUW motorkap. whistling

Naar boven
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Wo 30 Mei, 2007 18:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Lekkerrrrr w00t

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls