Je voelt je lekkerder in een 405
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

ff naar EH voor een kabeltje....
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GriffeCTI
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 10-3-2006
Berichten: 977
Woonplaats: Hellevoetsluis
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Di 17 Jul, 2007 23:06    Onderwerp: ff naar EH voor een kabeltje.... Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zou ff naar EH gaan voor een kabelboomje.... ik eerst een kwartier naar het nieuwe pand gezocht.... ik was net bij het oude pand geweest en zag daar een stapel 405én staan. Dus ik wist niet welke ik moest hebben (die van ray). Ik had wel een grijze zien staan met een deuk in het dak. Dus ik dacht. Het zal die wel zijn..

Na goed in de auto gekeken te hebben dacht ik... Dit gaat hem vanavond NIET worden.

Dus ik opzoek naar het nieuwe pand. Na een paar keer verkeerd gereden te zijn. En edgar die mij perfecte instructies had gegeven terwijl ik met 1 hand sturend en met de andere hand mijn telefoon vasthield terwijl ik hem het adres had gevraagd een half uur ervoor. Zag ik ineens een bekende staan.

Ze waren een aanhanger met vuil aan het opruimen. En omdat ik toch niets beters te doen had dacht ik.. ik zal ook eens mijn handjes uit de mouwen steken. (Welke mouwen Razz )

Anyway... wat een rommel houd die man erop na whistling allemaal kleine kinderschoentjes.. en kleertjes.. kattenbakken en opblasbedden (jah bedden Smile Laughing )

Ff lekker gebabbeld over ditjes en datjes... ff de ICE een stukje opengedraait te hebben ben ik weer zonder kabelboompjes gegaan...

Was wel gezellig..

Nu nog een klein netwerkje aansluiten... dus als iemand zich geroepen voelt om mij een dag te helpen met een beetje netwerk aansluiten (16 aansluitingen wilde edgar (indien mogelijk). elke kabel heeft 2 kanten en 8 draadjes....

dat zijn dus... 16x2x8 kabeltjes doggen..... dus...... Confused



www.205cti.nl
Eigenaar van de 205 onderdelenhemel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 18 Jul, 2007 8:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Very Happy mooi getal,. 256 kabeltjes!
Maar dat is toch best te doen.
Ik wil best komen helpen, al heb ik ze nog nooit gedogged :schock:



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Tiepmiep
Moderator


Daniella
Registratie: 10-10-2006
Berichten: 2226
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Wo 18 Jul, 2007 10:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Quote:Anyway... wat een rommel houd die man erop na whistling allemaal kleine kinderschoentjes.. en kleertjes.. kattenbakken en opblasbedden (jah bedden Smile Laughing )


Gelukkig was dat niet zijn rommel , maar van de vorige huurder Laughing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 18 Jul, 2007 10:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Jaja... van de vorige huurder... Zou ik ook zeggen...

Waarom bewaar je dat soort meuk?

Volgens mij is het gewoon een wens van hem...



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
EH Tiepmiep
Moderator


Daniella
Registratie: 10-10-2006
Berichten: 2226
Woonplaats: Zierikzee
Leeftijd: 46

BerichtGeplaatst: Wo 18 Jul, 2007 11:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ep Woody schreef:

Volgens mij is het gewoon een wens van hem...


???????????????????????????????


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Wo 18 Jul, 2007 16:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
tijd om een carkitje kopen? super ideaal Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 18 Jul, 2007 16:24    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Quote:
allemaal kleine kinderschoentjes.. en kleertjes.



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Do 19 Jul, 2007 13:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote
EH Tiepmiep schreef:
Quote:Anyway... wat een rommel houd die man erop na whistling allemaal kleine kinderschoentjes.. en kleertjes.. kattenbakken en opblasbedden (jah bedden Smile Laughing )


Gelukkig was dat niet zijn rommel , maar van de vorige huurder Laughing


Gewoon een kraam huren op de zwarte markt in beverwijl en daar kun je alles verkopen en het kantoor vrolijk mee inrichten whistling


Naar boven
madtraxx
405 Kenner


patric
Registratie: 27-2-2007
Berichten: 147

Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 19 Jul, 2007 23:42    Onderwerp: Re: ff naar EH voor een kabeltje.... Reageer met quote Add User to Ignore List
GriffeCTI schreef:


Nu nog een klein netwerkje aansluiten... dus als iemand zich geroepen voelt om mij een dag te helpen met een beetje netwerk aansluiten (16 aansluitingen wilde edgar (indien mogelijk). elke kabel heeft 2 kanten en 8 draadjes....

dat zijn dus... 16x2x8 kabeltjes doggen..... dus...... Confused


Aangezien ik de leverancier ben geweest van alle troep wil ik wel helpen hoor Laughing


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul, 2007 7:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
" EH Netwerk - dag " Very Happy Very Happy Very Happy


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
GriffeCTI
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 10-3-2006
Berichten: 977
Woonplaats: Hellevoetsluis
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul, 2007 8:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
hoor ik daar... ik ben goed in doggen Razz


www.205cti.nl
Eigenaar van de 205 onderdelenhemel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul, 2007 8:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Och, met 2 mensen komt het wel goed Very Happy


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
GriffeCTI
405 Verslaafd


Michel
Registratie: 10-3-2006
Berichten: 977
Woonplaats: Hellevoetsluis
Leeftijd: 41

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul, 2007 8:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
jawel...

komt zeker goed... 2 maanden geleden hebben we 900 aansluitingen gedaan.. daar word je zout van Smile



www.205cti.nl
Eigenaar van de 205 onderdelenhemel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul, 2007 8:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
haha dat kan ik me goed voorstellen Very Happy

maar mocht er een 3de nodig zijn, pb maar ff



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Nick
405 Forum gek


Nick
Registratie: 11-4-2007
Berichten: 724
Woonplaats: Hoofddorp
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 20 Jul, 2007 16:10    Onderwerp: Re: ff naar EH voor een kabeltje.... Reageer met quote Add User to Ignore List
GriffeCTI schreef:
Ik zou ff naar EH gaan voor een kabelboomje.... ik eerst een kwartier naar het nieuwe pand gezocht.... ik was net bij het oude pand geweest en zag daar een stapel 405én staan. Dus ik wist niet welke ik moest hebben (die van ray). Ik had wel een grijze zien staan met een deuk in het dak. Dus ik dacht. Het zal die wel zijn..

Na goed in de auto gekeken te hebben dacht ik... Dit gaat hem vanavond NIET worden.

Dus ik opzoek naar het nieuwe pand. Na een paar keer verkeerd gereden te zijn. En edgar die mij perfecte instructies had gegeven terwijl ik met 1 hand sturend en met de andere hand mijn telefoon vasthield terwijl ik hem het adres had gevraagd een half uur ervoor. Zag ik ineens een bekende staan.

Ze waren een aanhanger met vuil aan het opruimen. En omdat ik toch niets beters te doen had dacht ik.. ik zal ook eens mijn handjes uit de mouwen steken. (Welke mouwen Razz )

Anyway... wat een rommel houd die man erop na whistling allemaal kleine kinderschoentjes.. en kleertjes.. kattenbakken en opblasbedden (jah bedden Smile Laughing )

Ff lekker gebabbeld over ditjes en datjes... ff de ICE een stukje opengedraait te hebben ben ik weer zonder kabelboompjes gegaan...

Was wel gezellig..

Nu nog een klein netwerkje aansluiten... dus als iemand zich geroepen voelt om mij een dag te helpen met een beetje netwerk aansluiten (16 aansluitingen wilde edgar (indien mogelijk). elke kabel heeft 2 kanten en 8 draadjes....

dat zijn dus... 16x2x8 kabeltjes doggen..... dus...... Confused


ik wil je best komen helpen Wink heb het vaker gedaan Smile maar dan moet fab wel zin hebben om erheen te rijden Razz



Smile Broertje van Fab405

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls