The coolest name ever given to a car - MI16
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

ik sta er nog niet tussen hier

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
henk
405 Liefhebber!


henk
Registratie: 1-4-2007
Berichten: 94
Woonplaats: leidschendam
Leeftijd: 43

BerichtGeplaatst: Vr 05 Okt, 2007 22:43    Onderwerp: ik sta er nog niet tussen hier Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik ben Henk 27 jaar. Ik ben overledenenverzorger van beroep en in mijn vrije tijd ben ik al struinend te vinden op de sloop of zit ik in het dorpscafe met collega's en vrienden. Na ruim 60 auto's gehad, toch weer terug bij de 405.
Dit is mijn zesde. En wat mij betreft de mooiste die ik tot nu toe had.

JBPX10, gekocht met 127221 op de teller begin april. Nu 141.000, niet veel mankementjes gehad. Paar kleine dingen, bij EH Edgar geweest en opgelost.

Zelf LM velgen erop gezet van (ik geloof een GRX phase II) originele mistlampen en een oude PTT carfox carkit ingebouwd.

Ik heb schade aan de rechterkant, maar het stoort me niet echt. Verder hangt de bumper aan de voorkant er een beetje triestig bij en zit er her en der een put. Ik ben niet zo'n poetser, maar hij is meestal wel schoon.
De velgen hou ik netjes bij. In mijn nachtdienst is het soms stil en dan zit ik aan de auto te klooien, ik ga dat dimmertje ook maar eens inbouwen.

mooi detail zijn de gele lampen (met kapjes). Kom je niet vaak meer tegen, ik heb ze van de sloop.

verder niet echt opvallend. Lichtblauw, vaak arm met sjekkie uit het raam. Zwaai eens als je me voorbij ziet knallen!



Beter oud en frans, dan nieuw en japans

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Remcotje (EH sleutelaar)
405 Kenner


remco
Registratie: 30-9-2007
Berichten: 140
Woonplaats: middelharnis
Leeftijd: 31

BerichtGeplaatst: Vr 05 Okt, 2007 23:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Worthless whistling


Een dag niet gesleutelt is een dag niet geleefd

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 06 Okt, 2007 1:11    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom terug Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls