Ontworpen door La Garenne en Pininfarina !!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

nieuw hier :)
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
secondenlijm
Nieuw


John
Registratie: 27-11-2007
Berichten: 13
Woonplaats: Bergen op Zoom
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:36    Onderwerp: nieuw hier :) Reageer met quote Add User to Ignore List
Na jaren in Volvo's 340 te hebben rondgetuft ben ik nu de blije bezitter van een '92 405 1.9 Smile
van no-budget naar low-budget, lang leve de vooruitgang!

een uitgebreide voorstelpost houden jullie tegoed (tijdgebrek en luiheid)

maar laat ik toch even een open deur intrappen als ik zeg dat mijn 405 lekker zit en heel fijn rijdt.. ik ben er blij mee! Cool



Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:40    Onderwerp: Re: nieuw hier :) Reageer met quote Add User to Ignore List
secondenlijm schreef:

maar laat ik toch even een open deur intrappen als ik zeg dat mijn 405 lekker zit en heel fijn rijdt.. ik ben er blij mee! Cool


Dat gaat nog wel over Razz

Welkom hier ! enne : Worthless



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom, welkom!

van volvo, naar 405, da's zeker een hele verbetering Rolling Eyes

veel plezier hier, en met je wagen..

enne

Worthless


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
shit, net te laat Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Razz


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
secondenlijm
Nieuw


John
Registratie: 27-11-2007
Berichten: 13
Woonplaats: Bergen op Zoom
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:51    Onderwerp: Re: nieuw hier :) Reageer met quote Add User to Ignore List
Nothing Beats a Lion schreef:
secondenlijm schreef:

maar laat ik toch even een open deur intrappen als ik zeg dat mijn 405 lekker zit en heel fijn rijdt.. ik ben er blij mee! Cool


Dat gaat nog wel over Razz

Welkom hier ! enne : Worthless



jajaja.. zoals ik al zei, weinig tijd en lui, maar als ik jullie er een plezier mee doe.. :p

ook kan ik hier nog aan toevoegen dat ik alles wat riekt naar optische tuning fijn aan mij voorbij laat gaan. (zal de leeftijd zijn, de 40 nadert...) spoilers vind ik foeilelijk.. ik hoop dat ik hier niet teveel forumleden mee op de tenen trap devil

@ Lion; verklaar je nader, moet ik me zorgen maken?



Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
optische tuning? dat is hier een verboden woord Rolling Eyes we hebben dr hier en daar een paar, maar no thanks Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
secondenlijm
Nieuw


John
Registratie: 27-11-2007
Berichten: 13
Woonplaats: Bergen op Zoom
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
meteen maar een vraagje: de speakertjes die nu in de portieren zitten voldoen niet. ik neem aan dat ik deze gewoon kan vervangen door betere (17cm?)?


Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nee hoor , 405's zijn superfijne en betrouwbare auto's, maar een beetje stangen is altijd leuk. En origineel houden...moet je Co eens vragen, die heeft m ook nog steeds origineel whistling

(Als je mn naam wil afkorten : NBaL, dat gebruiken de meeste)



605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 22:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
16.5 cm geloof ik, maar 17 kan uiteraard ook Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 23:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
voor technische vragen kan je overigens beter hier terecht Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
secondenlijm
Nieuw


John
Registratie: 27-11-2007
Berichten: 13
Woonplaats: Bergen op Zoom
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 23:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
morgen ff shoppen dan Smile en ik zal m'n best doen niet al te veel off-topic te gaan..


Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 23:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dit gedeelte is wat losser, en het is je wie is wie, dus we zijn nie heel streng hier Razz


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec, 2007 23:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
je mag je eigen topic vervuilen Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
smollie307
SPAMmer


b a r t
Registratie: 1-8-2006
Berichten: 3758
Woonplaats: Tilburg NO

BerichtGeplaatst: Wo 05 Dec, 2007 9:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom John Smile

Have fun op het forum... w00t

We zijn best nieuwsgierig, dus laat weten wat je doet (met je auto Wink )



groeten van Bart
Click to view full-size and click again for resized image
307 SW HDi 2.0 110pk Rouge Lucifer 17"Challengers, chromen grill, parrot 3100, voor verlaagd (bijna)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls