Onze Peugeot 405 club garage, EH Autoservice !
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Even voorstellen: UTR-online
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
UTR-online
Forumer


Erik
Registratie: 25-2-2008
Berichten: 41
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Di 26 Feb, 2008 23:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Meer foto's heb ik (nog) niet. Ik barst van de foto's van mijn motoren, maar voor de foto die er nu is ben ik gisteren speciaal naar buiten gelopen. Ik zal er nog wel een paar maken si vous voulais. Maar....weet je nu nóg niet hoe een 405 er uit ziet? Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008 10:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Doe voor mij dan maar eens een paar foto's van je motoren w00t

al die 405's ben ik inderdaad wel een beetje op uitgekeken , en met dit mooie weer komt het échte motorgevoel héél hard opzetten bij mij whistling



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
UTR-online
Forumer


Erik
Registratie: 25-2-2008
Berichten: 41
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008 15:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Op een 504 en een 309 na heb ik al mijn vervoersmiddelen even als fotootje geplaatst.

Hebben jullie even wat te doen.




Laatst aangepast door UTR-online op Wo 27 Feb, 2008 15:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008 15:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je bent de zijknipper vergeten mee te laten knipperen in je avatar Razz


:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008 15:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
UTR-online schreef:
Op een 504 en een 309 na heb ik al mijn vervoersmiddelen even als fotootje geplaatst.

Hebben jullie even wat te doen.


een ééncylinder wub wub wub wub wub



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
UTR-online
Forumer


Erik
Registratie: 25-2-2008
Berichten: 41
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008 15:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Twee, die andere zit aan de andere kant Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008 16:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
kun je nagaan hoe goed ik op zit te letten Rolling Eyes

maar anyway , vooral dát apparaat vind ik erg gaaf w00t

Guzzi heb ik wat minder mee , alhoewel ik daar wel cursussen voor gevolgd heb én bij een dealer gewerkt heb Very Happy



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
UTR-online
Forumer


Erik
Registratie: 25-2-2008
Berichten: 41
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008 16:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat is een 750cc Norton Atlas uit 1966. Rijdt de straatstenen eruit, als ie het zou doen. Hij is destijds gebruikt voor de racerij. Het blok is geplaatst in een Matchless frame. De loop van de uitlaatbochten heeft daar ook mee te maken.

Ik heb hem nog steeds, maar hij ligt in onderdelen uit elkaar. Ga ik ooit weer in elkaar zetten.

Een Guzzi-liefhebber is voor zijn leven getekend. Ik heb op veel verschillende merken gereden, maar helaas is Guzzi hét. Ik rij ongeveer 30.000km in het jaar op dat ding, en met mooi weer rij ik 405 Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008 16:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
van die motoren "in onderdelen" heb ik er ook nog een heleboel liggen , klinkt zeer bekend whistling
met 405's is dat bij mij al ongeveer hetzelfde blushing

ik rijd met mooi weer iets heel simpels : Suzuki GSX1100F .....

óf in de 605 met de klima aan Razz



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 27 Feb, 2008 22:44    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je inschrijving is binnen.

Nogmaals welkom Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
UTR-online
Forumer


Erik
Registratie: 25-2-2008
Berichten: 41
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Do 28 Feb, 2008 23:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dank je Fedor. Ik moet je zeggen dat het tot nu toe wel gezellig was, en ik ben zeker geholpen met het probleem wat ik had met 't autootje. Ik ben toevallig op dit forum terecht gekomen, en vind het erg leuk om eens te babbelen met lotgenoten en de initiatieven te steunen. Wellicht dat ik mezelf eens meld op een treffen of andere gelegenheid.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Leeuwinnetje
Drive-hard fan


F
Registratie: 7-8-2007
Berichten: 11744

Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 28 Feb, 2008 23:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Coole avatar Erik!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
UTR-online
Forumer


Erik
Registratie: 25-2-2008
Berichten: 41
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Vr 29 Feb, 2008 0:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dank je Femke. Het haalt het echter niet bij jou prentje. Zoals ik al zei, de foto's van jou 405 zijn echt heel mooi. Straalt veel actie uit.

Maar de knipperende lichtjes hebben wel wat...toch.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Leeuwinnetje
Drive-hard fan


F
Registratie: 7-8-2007
Berichten: 11744

Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Vr 29 Feb, 2008 0:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb ook een tijdje een avatar gehad, waarbij ik mijn koplamp liet knipogen.... dat was ook wel grappig!

Maar die knipperlicht is ook erg origineel Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
UTR-online
Forumer


Erik
Registratie: 25-2-2008
Berichten: 41
Woonplaats: Hilversum
Leeftijd: 63

BerichtGeplaatst: Vr 29 Feb, 2008 0:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat is tenminste nog iéts dat aan mijn 405 werkt Smile

Ik moet de koppelingsplaten nog vervangen, de rechter buitenspiegel wisselen en de centrale vergrendeling eens een keertje goed smeren. Dan is ie weer helemaal de beste.

Ik ben beter in muziek maken.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls