405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

(r)Over : The Gray Lion
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Za 02 Feb, 2008 13:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Sja, en ook een Rover moet je wel een beetje naar je eigen wens verbouwen natuurlijk...

De playststion zit er weer in, en het is alsof ze er rekening mee hebben gehouden, zo mooi passen de onderdelen en kabels overal in. Alleen het handschoenenvakje is te klein voor twee controllers icon_chainsaw

Voor (foto is gejat, ik heb niet zo veel van die houtinleg):

Click to view full-size and click again for resized image


En na een grondige verbouwing, verwijdering van de asbak (waarom zit dat in een auto?!) en een opbergvakje waar toch niets inpaste:

Click to view full-size and click again for resized image


Mooi toch? Kan ik weer fijn spelen als ik me verveel, of een filmpje op de snelweg ofzo...

Click to view full-size and click again for resized image



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Za 02 Feb, 2008 13:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wat staat die middelste foto er lijp op zeg :S


Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 02 Feb, 2008 13:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dat krijg je met een rover he,

Maar damn wat past dat netjes zet! w00t



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Za 02 Feb, 2008 13:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb de monitor zelf gemaakt van triplex, het merkje komt van een oude crt-monitor Very Happy Was wel even passen en meten, maar ik ben best tevreden...

Volgende week een chroomlijstje eromheen, en dan is het helemaal strak Cool



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 02 Feb, 2008 14:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ziet er erg netjes uit. Maareh... als je in z'n 3e of 5e versnelling rijdt, dan zit de pook voor het scherm Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 02 Feb, 2008 15:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
fab405 schreef:
Ziet er erg netjes uit. Maareh... als je in z'n 3e of 5e versnelling rijdt, dan zit de pook voor het scherm Razz


over t algemeen gebruik je de PS ook als de auto stil staat whistling



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Za 02 Feb, 2008 18:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
P*rn* filmpje hoef je niet persee actief naar te kijken Smile Kan dus prima als je auto aan het rijden bent... Vooral snachts op donkere verlaten snelwegen is het ideaal Razz


:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Za 02 Feb, 2008 19:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
daflover schreef:
fab405 schreef:
Ziet er erg netjes uit. Maareh... als je in z'n 3e of 5e versnelling rijdt, dan zit de pook voor het scherm Razz


over t algemeen gebruik je de PS ook als de auto stil staat whistling


Hehehe... whistling

Zo is het wel bedoeld, zeg maar een soort van beveiliging?
En ik kon de pook niet wegzagen Razz



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 02 Feb, 2008 21:31    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
daflover schreef:


over t algemeen gebruik je de PS ook als de auto stil staat whistling


Met een PS2 kun je ook dvd's spelen. Misschien wil hij dat ook?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Zo 03 Feb, 2008 13:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb ook al de digitenne unit aangesloten. Werkt prima als je stilstaat, maar op de snelweg heb je echt een k*tbeeld.

Moet ik daarover een klacht gaan indienen bij de klantenservice van KPN?



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 03 Feb, 2008 13:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Klantenservice van KPN? Laughing

Die Digitenne dingen storen bij het minstegeringste. Als er bijvoorbeeld een brommer langs m'n huis rijdt, dan heb al nauwelijks beeld. Volgens mij gaat het nooit goed in een rijdende auto werken. Het is veel te gevoelig.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Zo 03 Feb, 2008 13:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Klantenservice KPN :

Als je goed uitlegt waar het op staat , krijg je een leuk geldbedrag terug Cool Cool Cool

(spreek uit ervaring ..... whistling )



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Zo 03 Feb, 2008 13:58    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Haha, elke keer weer als het over KPN gaat, staan jullie 2 tegen over elkaar Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36061
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Zo 03 Feb, 2008 14:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nee, hoor. We hebben gewoon verschillende ervaringen, meer niet Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Zo 03 Feb, 2008 14:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Fedor en ik lijnrecht tegen over elkaar Shocked

no way , inderdaad gewoon verschillende ervaringen Razz



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 25, 26, 27  Volgende
Pagina 26 van 27
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls