Peugeot 405 - Un Talent Fou!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Razer
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 24 Sep, 2006 12:39    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
binnenkort, binnenkort, de (ex 405-forum member) peugeot 405 van mij staat er nu nog dood bij, maar hij word, hopelijk deze winter, met de motor van de oude 'ride' van Matthijs gereincarneerd Very Happy, ook samen met de MI16 voor-en achterbumpers van arie206RC.

t word dus een 405 club auto w00t


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 24 Sep, 2006 12:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welke 405 Razor ??
Die met dat turboblok erin die bij Edgar staat ??

En als je de mi16 van Arie verder gaat demonteren zou je dan voor mij de sideskirt's eraf willen halen ??
Dit is namenlijk al met Arie overlegd.



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Kobus
Gast







BerichtGeplaatst: Zo 24 Sep, 2006 16:21    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Ik weet zeker, dat je er een mooie wagen van zult maken. whistling
Begrijp alleen niet, waarom er bij jou GLS op het kofferdeksel staat, en bij mij GLX.
Op mijn kenteken staat namelijk ook GLS.
Succes met je 405. perfect


Naar boven
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 11:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Daan schreef:
Welke 405 Razor ??
Die met dat turboblok erin die bij Edgar staat ??

En als je de mi16 van Arie verder gaat demonteren zou je dan voor mij de sideskirt's eraf willen halen ??
Dit is namenlijk al met Arie overlegd.


komt goed daan, ik zal ze erafhalen als ik het onthoud, zal het t.z.t nog wel even naar je PB'en

en nee.. geen turboblok, das nog verre toekemstmuziek... t word een 1.8i ipv een 1.6i devil

Co schreef:
Ik weet zeker, dat je er een mooie wagen van zult maken. whistling
Begrijp alleen niet, waarom er bij jou GLS op het kofferdeksel staat, en bij mij GLX.
Op mijn kenteken staat namelijk ook GLS.
Succes met je 405. perfect


schijnbaar is een GLS een GLX Confused Confused

ik snap het zelf ook niet...


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 11:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Volgens mij gaat Daan deze week al ergens anders side skirts halen. Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 11:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Klopt ik had het bericht geplaatst voordat ik de advertentie op marktplaats had gevonden.


Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 15:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dan kan Razer ze op zijn eigen zetten... Smile


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 16:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
zou kunnen, maar mij lijken stalen skirts mooier, gewoon hoekstaal en dan als skirt gebruiken, heel erg strak, en bijna niet kapot te krijgen met drempels enzo Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 16:20    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Weet niet of dat mooier is dan de originele 405 skirts
Maar we zullen zien Smile een unieke 405 erbij op de weg is altijd goed!



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 16:22    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
misschien een 405 'duitse stijl'

laag, breed, brede velgen..

lijkt mij erg stoer en weer iets nieuws Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 16:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ajb, dat dan weer niet.
brede auto, oke, maar er worden alzoveel auto's verprutst naar duitse stijl Very Happy
En dan bandjes op de velgen die 10 maten te klein zijn, waardoor die velgen zo weer beschadigen. Ziet er niet uit
Uiteraard, over persoonlijke smaak valt niet te twisten, maar ik vindt het zo zonde van zoveel wagens.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 16:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
valt reuze mee, een, naar mijn zin, mooie duitse stijl auto, die is gewoon standaard,
met brede velgen, en ligt erg laag,
en ik denk dat het een 405 wel staat, mooi laag en breed Smile


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Break-Rider
Gast







BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 17:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Op de juiste manier kun je er een mooie en dikke auto van maken......... whistling

Naar boven
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 17:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Laag en breed is mooi, maar het is een franse auto, dus frans laten Razz
Maar zoals ik al zei, over persoonlijke smaak valt niet te twisten, en een unieke 405 erbij is altijd leuk!



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Ma 25 Sep, 2006 17:35    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nouja, ik vind duitse stijl toch wel een van de mooiste stijlen, ookal zijn japanse driftwagens ook erg stoer, standaard laten is ook mooi, maar ik val graag op..

en dan is duitse stijl toch beter, dan tupperware jap style, of all show, no go drift style..


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls