Ontworpen door La Garenne en Pininfarina !!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Rijden in de AlleGoorische optocht

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Do 01 Mei, 2008 1:56    Onderwerp: Rijden in de AlleGoorische optocht Reageer met quote
Het laatste volle weekend van Juni is er in Goor een dorpsfeest dat traditioneel op de zondag word afgesloten door een optocht.

Vorig jaar heb ik helaas moeten kijken naar een hele stoet Kevers en oude volkswagen busjes die voorop reden.

Dit jaar is er de mogelijkheid om vooraan in de optocht Peugeot´s te laten rijden.
En dan gaat het om onze auto´s, ook ben ik in onderhandeling om dan een 4007 mee te laten rijden.

Dus iedereen die zin heeft om vooraan in die optocht te rijden, stuur me ff een PB.

Voor verdere info kijk ff op www.schoolfeest.com


Naar boven
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Do 01 Mei, 2008 10:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zie : http://www.peugeot405club.nl/f.....php?t=8359


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> 405 Gespot, Online en Minimeets Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls