405 Club, door en voor 405 rijders
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Harrie S stelt zich voor..
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Harrie S
405 Liefhebber!


Harrie
Registratie: 28-9-2008
Berichten: 62

Leeftijd: 64

BerichtGeplaatst: Di 15 Dec, 2009 0:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
deleted



Laatst aangepast door Harrie S op Di 06 Jul, 2010 23:54, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Di 15 Dec, 2009 1:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Erg jammer om te horen. Sad


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 59

BerichtGeplaatst: Di 15 Dec, 2009 12:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Niets heeft het eeuwige leven helaas. We kunnen het erg lang rekken, maar er komt een moment Shocked Tenzij je amper rijd in het ding, in een verwarmde garage en vertroetelen, maar dat zal met een 405 niet snel gebeuren, dan hebben we het al over exclusieve auto's, of je zet ze weg zoals Edgar, half compleet zodat er niet in gereden kan worden, dan gaat ie ook best lang mee Laughing
405 moeten op het asfalt staan, rijden, cruisen, km's maken en dan komt er een moment dattie op is. Jammer, maar helaas. Wink



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Harrie S
405 Liefhebber!


Harrie
Registratie: 28-9-2008
Berichten: 62

Leeftijd: 64

BerichtGeplaatst: Za 26 Jun, 2010 22:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
en eind juli nemen we afscheid van onze superfijne 405 SRi 1989.... Crying or Very sad
helaas, maar ze gaat gelukkig wel naar een liefhebber Cool
is dus reeds verkocht.

vandaag het kunststof blokje waarmee de koppelingskabel aan het koppelingspedaal vast zit, vernieuwd.
Die brak gisteren spontaan af, plof, pedaal op de vloer...
Het was een pokkeklus, maar nu ik weet hoe het moet is het een volgende keer goed te doen.
Vernieuw dan ook het veertje ( 2138-04 ) , nummer v.h. kunststof verbindingsblokje is 2128-17.

De 604 GTI is bijna gereed, en ik kan de 405 er dan helaas niet bij naast houden...

En, het moet gezegd: ik heb enorm genoten van dit heerlijke scheurijzer ! en doe dat nog zolang het kan. Smile
grt, Harrie


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Ma 28 Jun, 2010 23:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Gelukkig gaat ie naar een liefhebber Smile

Als de 604 klaar is, krijgen we hier dan ook foto's te zien? Rolling Eyes

Veel succes Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 29 Jun, 2010 8:52    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoop ik wel ja Very Happy


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 29 Jun, 2010 21:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
beetje jammer dat ie onverwacht naar een ANDERE liefhebber gegaan is Mad


405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 29 Jun, 2010 22:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ja, dat soort dingen zijn zeker jammer...

Je kunt je gelijk gaan halen, een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig.
Meestal wordt de sfeer er niet beter van...



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 30 Jun, 2010 0:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ach ik ga er voor de rest ook niet op in
tis alleen altijd zo jammer als je je ertgens op ingesteld heb getlost



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Harrie S
405 Liefhebber!


Harrie
Registratie: 28-9-2008
Berichten: 62

Leeftijd: 64

BerichtGeplaatst: Di 06 Jul, 2010 0:09    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
als je een flutbedrag biedt en essentiële vragen niet beantwoord op mijn emails..... frown
en dan PLOTS met een acute email op vrijdagnacht 23.46 uur meld: 'ik haal 'm dit weekend nog op"
zonder ENIGE afspraak, zonder ENIGE overeenkomst, zonder mondelinge overeenkomst, zonder ...............
( omdat je je MI 16 in de sloot had geparkeerd...)

sorry hoor, ZO doe ik geen zaken !
.
het feit dat je het hier zo meldt, noopt mij te reageren, ERG JAMMER !

grt, Harrie


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 06 Jul, 2010 8:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Moderation:
Lijkt me gelijk einde discussie, beide partijen hebben gereageerd, verdere discussie kunnen jullie via pb doen



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
folkert
405 Liefhebber!


f
Registratie: 20-2-2010
Berichten: 99

Leeftijd: 66

BerichtGeplaatst: Di 06 Jul, 2010 14:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ah, altijd handig een Peugeot monteur die zelf een SR gehad heeft. Harrie lees aub mijn betoog omtrent het starten met een warm blok. En geef de kloe aub.


The kick in the Ass, 505 Turbo, Still the best.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Harrie S
405 Liefhebber!


Harrie
Registratie: 28-9-2008
Berichten: 62

Leeftijd: 64

BerichtGeplaatst: Do 08 Jul, 2010 0:25    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
folkert schreef:
Ah, altijd handig een Peugeot monteur die zelf een SR gehad heeft. Harrie lees aub mijn betoog omtrent het starten met een warm blok.
?
mijn 405 SRI start altijd, koud of warm.
gaspedaal niet aanraken, sleutel omdraaien: lopen!
+32 graden of -20 graden: geen probleem Very Happy
grt, Harrie


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
daflover
Drive-hard fan


marc
Registratie: 1-7-2006
Berichten: 13291
Woonplaats: zwaag
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Za 10 Jul, 2010 11:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Borntobewild schreef:
Moderation:
Lijkt me gelijk einde discussie, beide partijen hebben gereageerd, verdere discussie kunnen jullie via pb doen


gaat er ook niet verder meer op in
ben een ervaring rijker en heb als t goed is volgende week evengoed een andere auto voor de deur staan whistling Razz



405 MI16
306 break 1.6 g3
605 sv24 zpj4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
406-Boss
405 Over kill


Rene
Registratie: 12-2-2009
Berichten: 2138

Leeftijd: 59

BerichtGeplaatst: Za 10 Jul, 2010 17:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Harrie S schreef:
folkert schreef:
Ah, altijd handig een Peugeot monteur die zelf een SR gehad heeft. Harrie lees aub mijn betoog omtrent het starten met een warm blok.
?
mijn 405 SRI start altijd, koud of warm.
gaspedaal niet aanraken, sleutel omdraaien: lopen!
+32 graden of -20 graden: geen probleem Very Happy
grt, Harrie


Mijne ook, en nadat de auto eenmaal op bedrijfsthemperatuur geweest is, niet meer gloeien. whistling



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls