Onze Peugeot 405 club garage, EH Autoservice !
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Josch stelt zich voor

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JoSch
Nieuw


J.
Registratie: 29-10-2008
Berichten: 8

Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 29 Okt, 2008 1:54    Onderwerp: Josch stelt zich voor Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo allemaal,

ik ben toevallig op deze site terecht gekomen.
Heb de afgelopen tijd al hier en daar wat meegelezen, en al een paar nuttige tips opgedaan.

Reden waarom ik me aanmeld is dat ik mijn Peugeot ga verkopen (zie "te koop") Sad , dan is eerst even voorstellen wel zo netjes natuurlijk.

Ik weet nog niet of er weer een Peugeot gaat volgen, dat zie ik t.z.t. wel. Wel wilde ik nog een tijdje meelezen hier.

Zijn er nog vragen; stel ze gerust Wink .

M.v.g.
Joël.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 29 Okt, 2008 10:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom, jammer dat hij in de verkoop gaat.
Als het je lukt om voor 250 de koppeling te laten vervangen zou ik hem zeker niet weg doen.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
JoSch
Nieuw


J.
Registratie: 29-10-2008
Berichten: 8

Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 30 Okt, 2008 10:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb geen idee wat de kosten zijn. Ben volledig afgegeaan op het advies van de ANWB en garage, volgens hun zouden deze kosten rond dat bedrag liggen.
Is dit veel duurder denk je ???
Dan gaat de wagen dus definitief weg; hetzij in onderdelen, anders helemaal naar de sloop. Is hij eigenlijk nog te zonde voor Sad .


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 30 Okt, 2008 11:08    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
rond de 400 als je het laat doen.
Dat is eigenlijk geen prijs als je er vanuit gaat dat je auto dan ook nog eens 172948km mee kan

Ik heb wel interesse in wat onderdelen, volgens mij is het mijn kleur namelijk.
Achterlichten en rechter voorscherm.
maar heb liever dat hij rijdend blijft Smile



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Ep Woody
Drive-hard fan


Erwin
Registratie: 15-3-2006
Berichten: 21046
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Do 30 Okt, 2008 11:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Volgens mij is het net een andere kleur, vulcano als ik het zo goed zie...

Je gaat de auto ook niet kwijt raken voor die prijs ben ik bang... En een nieuwe auto kost ook geld...

Herstellen van de koppeling/drukgroep lijkt me een betere optie... Dan kun je idd weer een hele boel kilometers rijden.



:note: Ik voorspel een opstand :note:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
JoSch
Nieuw


J.
Registratie: 29-10-2008
Berichten: 8

Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Za 01 Nov, 2008 22:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
De prijs is een vraagprijs uiteraard Wink .
Ik probeer toch de wagen te verkopen, anders kunnen jullie wel de benodigde onderdelen voor een leuk prijsje overnemen (rest gaat dan naar de sloop).
Bedankt trouwens voor de reacties.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 02 Nov, 2008 13:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Het is lastig een standaard 405 te verkopen aan 405 club leden Smile
De meeste hebben er al 1 Very Happy



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
JoSch
Nieuw


J.
Registratie: 29-10-2008
Berichten: 8

Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 02 Nov, 2008 16:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Smile Dat klopt,
maar niet geschoten is altijd mis.
Misschien wil iemand wel een 2e Cool ??


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Zo 02 Nov, 2008 22:03    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik wil wel de 'notehouten' dashbaord onderdelen mocht ie uit elkaar gaan. Tijd voor mini-projectje Smile


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Di 04 Nov, 2008 18:15    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
alweer? Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Nothing Beats a Lion
Drive-hard fan


Arjan
Registratie: 1-2-2006
Berichten: 14919


BerichtGeplaatst: Di 04 Nov, 2008 19:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
nee, nog steeds Very Happy


605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls