Peugeot 405 - Un Talent Fou!
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Me-Ikey
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Me-Ikey
405 Kenner


Mike
Registratie: 24-11-2008
Berichten: 131
Woonplaats: Joure
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Zo 30 Nov, 2008 17:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als ik ooit genoeg geld zou hebben, dan ga ik voor de T16 x4. Dat lijkt me echt een leuk autootje.
...droom...droom...droom...

Eerst deze maar eens een beetje opknappen en een beetje sparen...
http://www.mijnalbum.nl/index......y=H8WPWJFE


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 13:27    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
T16,... de droomauto van iedere man.... Mits smaak aanwezig uiteraard.. Smile

Ik zal eens zien of ik je vanmiddag kan spotten. Ben toevallig in Joure.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Me-Ikey
405 Kenner


Mike
Registratie: 24-11-2008
Berichten: 131
Woonplaats: Joure
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 18:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Heb je me nog gespot? Ik heb wel een witte GLX gezien, maar reed wat verder weg.
Vandaag maar ff afspraak gemaakt voor nieuwe distri. riem + olie verversen.
Dit gaat me weer geld kosten... zucht... maar voor je vriendin heb je het over Wink



<-- Lekker kontjuh!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Animal_Mother
Gast







BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 19:01    Onderwerp: Re: Reageer met quote
Oh jouw vriendin heet ook 405????

Die van mij ook, duur kreng dat ze is maar ZOOOOO MOOOOI en ZOOOO FIJN om te Berijden Razz


Naar boven
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 20:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Whehehe,... Razz

Nee ik heb je niet gezien...
Ik bleek niet naar Joure te hoeven... Heb je voor niks uit je doppen gekeken... Razz

Je had me trouwens kunnen herkennen aan de rode jurk en de rode roos in mijn haar in een Opel Movano. Razz



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Jan-Sietze
Moderator


JS Brouwer
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 8820
Woonplaats: Wirdum
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 20:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Click to view full-size and click again for resized image

shutup



Verstandige mensen spreken uit ervaring.
Nog verstandiger mensen spreken uit ervaring niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 20:53    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Click to view full-size and click again for resized image

getlost


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 21:34    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Matthijs405 schreef:
Afbeelding

getlost


Tja,.... bij gebrek aan beter...
De buren zijn er ook niet erg blij mee gezien dat kreng nogal wat uitzicht wegneemt.. Very Happy



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Aap
405 Stalker


Arjan
Registratie: 28-9-2007
Berichten: 4762
Woonplaats: Deventer
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 22:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
bedankt J-S....

elke keer dat ik nigel zie, kan ik er niet omheen om er een rooie jurk en rood roosje bij te bedenken Very Happy



"Volgens de dokter ben ik analfabeet, maar ik weet niet eens hoe je dat schrijft"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Me-Ikey
405 Kenner


Mike
Registratie: 24-11-2008
Berichten: 131
Woonplaats: Joure
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 23:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Animal_Mother schreef:
Oh jouw vriendin heet ook 405????

Die van mij ook, duur kreng dat ze is maar ZOOOOO MOOOOI en ZOOOO FIJN om te Berijden Razz


Minstens elke dag een paar keer! Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Ma 01 Dec, 2008 23:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Easterboy schreef:
Matthijs405 schreef:
Afbeelding

getlost


Tja,.... bij gebrek aan beter...
De buren zijn er ook niet erg blij mee gezien dat kreng nogal wat uitzicht wegneemt.. Very Happy


Zijn je buren vast blij dat ze niet naast mij wonen.

Ik heb een Renault Mascott..

Click to view full-size and click again for resized image

Maar dan in het wit, en het nieuwe model Wink


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Me-Ikey
405 Kenner


Mike
Registratie: 24-11-2008
Berichten: 131
Woonplaats: Joure
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Di 02 Dec, 2008 0:33    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Doe mij maar gewoon een 405... hehe...

Cool

Er staat trouwens bij ons wel eens een ouwe aftanse, bonte, lelijke, rottende camper voor de deur. Is ook niet altijd fraai. Die mensen wonen niet eens bij ons in de straat... getlost


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Me-Ikey
405 Kenner


Mike
Registratie: 24-11-2008
Berichten: 131
Woonplaats: Joure
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Di 02 Dec, 2008 0:36    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zal wel ens kijken of mijn camera er uberhaubt een foto van maken wil...


<-- Lekker kontjuh!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Di 02 Dec, 2008 11:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Me-Ikey schreef:
Als ik ooit genoeg geld zou hebben, dan ga ik voor de T16 x4. Dat lijkt me echt een leuk autootje.
...droom...droom...droom...


Heey ,

één tip : nooit aan beginnen Wink



Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Me-Ikey
405 Kenner


Mike
Registratie: 24-11-2008
Berichten: 131
Woonplaats: Joure
Leeftijd: 39

BerichtGeplaatst: Di 02 Dec, 2008 11:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
uuh... Verklaar u nader...


<-- Lekker kontjuh!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls